ניהול מערך מכירות

מיקום הקורס: המכון ללימודי המשך המסלול האקדמי המכללה למינהל, אלי ויזל 2 ראשל"צ
מספר מפגשים:
ימי ושעות מפגש: הקורס יתקיים בימי ה', בין השעות: 15:30 – 20:00


פיתוח אישי ומקצועי בניהול מערך מכירות
מנהלת מקצועית- רוני עובדיה

הקדמה

הסביבה עסקית המשתנה מחייבת ניהול של מערכת יחסים לאורך זמן עם הלקוחות. בד בבד עליה  לשאוב כלים ומיומנויות מתוך עולמות עשייה מגוונים: שיווק, התנהגות צרכנים, פסיכולוגיה עסקית, מכירות, ניהול מכירות וניהול שינויים.
בקורס, יוצגו מושגי יסוד, מודלים ופרקטיקות העוסקים במרכיבי תהליכי מכירה וניהול מערך המכירות. כמו כן, יושם דגש של טיפוחו ומיצובו של מנהל הסניף כמנהל שיווק ומכירות. כאשר בבסיס התהליך האחריות האישית של המנהל לניהול יחידת רווח.
 

מטרת הקורס

הקניית כלים ומיומנויות בהתמודדות עם מצבי מכירה וניהול מכירה. תוך מתן דגש על ניהול יעיל של "כוח המכירה" וניהול מאמץ המכירות, בתנאי שוק משתנים.
דגש מיוחד יושם על היבטים פסיכולוגיים ועסקיים, בניהול תהליכי מכירה וניהול המכירות מזוויות שונות: האתגר שבניהול אנשי המכירות בארגון, האתגרים והקשיים במקצוע המכירות, השגת יעדי מכירות וסוגיות בהנעה ומוטיבציה של אנשי מכירות.
 

זכאות לתעודה

לעומדים בדרישות התכנית תוענק תעודת גמר מטעם המכון ללימודי המשך, המסלול האקדמי המכללה למינהל לניהול מכירות. 
 

תכני לימוד מרכזיים

  • בניית אסטרטגיה עסקית שיווקית
  • מיומנויות מכירה
  • הקשר בין התנהגות הצרכן והתנהגות המוכר
  • ניהול מערך המכירות
  • ניהול יחידה מוכרת ואנשי מכירות
  • יצירה וניהול שינוי
  • בנית תכנית שיווקית עסקית
להורדת סילבוס של הקורס לחץ כאן

למידע נוסף

הזן פרטים ונציגנו ישוב אליך בהקדם






מעוניין/ת בקבלת עדכונים דרך המייל