ארועים

קורס ניהול מכף היד – הטלפון החכם כשרביט קסמים!

מיקום: קמפוס המסלול האקדמי, המכללה למינהל

תאריך: 23/03/2017

לפרטים מלאים

איכות / מצוינות / שיפור השירות וניהולו

מיקום הקורס: קמפוס המסלול האקדמי המכללה למינהל, אלי ויזל 2, ראשון לציון
מספר מפגשים: 10
תאריך פתיחה: 01/06/2015
ימי ושעות מפגש: הקורס יתקיים פעמיים בשבוע בימי שני ורביעי, בין השעות: 20:15 – 17:00. 40 שעות אקדמיות (10 מפגשים)

איכות / מצוינות / שיפור השירות וניהולו 


רציונל הקורס


הקניית כלים ויכולת ניהולית להובלת תהליך מוצלח ויעיל של שיפור חווית הלקוחבארגון, לפי מתודולוגיה שפותחה מתוך ניסיון בשטח. במהלך הקורס ייחשפו החניכיםלשיטות וירכשו כלים שיסייעו להם בעבודתם ובהתנהלותם היום-יומית.
 

מתכונת הלימודים


הקורס יפתח בתאריך 03/03/2014 ויתקיים פעמיים בשבוע בימי שני ורביעי,
בין השעות: 20:15 – 17:00. היקף התכנית: 40 שעות אקדמיות (10 מפגשים).


תכני הקורס
  • מצוינות ארגונית בארץ ובעולם – מבוא
  • מערכות ומודלים למצוינות ארגונית
  • תשתיות לניהול איכות ארגונית וציבורית
  • תכנון אסטרטגי ותוכניות עבודה לניהול מצוינות
  • בקרה ניהולית ומדדי איכות ומצוינות
  • צוותי שיפור איכות ומצוינות, שיתוף עובדים
  • אמנה לאיכות השירות

למידע נוסף

הזן פרטים ונציגנו ישוב אליך בהקדם






מעוניין/ת בקבלת עדכונים דרך המייל