הכשרת מנהל דיגיטל ראשי -CDO

תאריך פתיחה: 05/06/2017
ימי ושעות מפגש: ימי ב', בין השעות: 15:00 – 20:00

הכשרת מנהל דיגיטל ראשיChief Digital Officer –
    
הקורס כולל הכנה והגשה להסמכה היוקרתית
ופרקטיקום במחלקת הדיגיטל של חברת זאפ גרופ
לבוגרים המסיימים בהצלחה, עדיפות בגיוס לקבוצת לזאפ
 
ניהול מקצועי ואקדמי: דוד שטרית, ראש המכון
מרצה ראשי: אדי לבנטמן, מומחה לשיווק ופרסום בגוגל וברשתות חברתיות
 
הקדמה
תפקידי השיווק הדיגטלי הם מהתפקידים החיוניים ביותר בכל ארגון, ולכן, העוסקים בהם נושאים באחריות רבה ונדרשת מהם הבנה, שליטה והכרה במכלול התהליכים השיווקים, העסקיים, האסטרטגיים והטכנולוגיים בארגון. מסלול ההכשרה של מנהל דיגיטל ראשי פותח על-ידי המכון ללימודי המשך, המסלול האקדמי המכללה למינהל בשיתוף קבוצת זאפ תוך הבנה ומחשבה שתפקיד ה – CDOהינו התפקיד החיוני בזירה העסקיתו בעת הנוכחית ומותאם לדרישות תפיסת התפקיד בחברות.
 
 

מטרות הקורס

  1. הקניית ידע ומיומנויות נדרשות לתפקיד מנהל דיגיטל ראשי בארגונים, לניהול כלל תוצרי הדיגיטל מרמת האסטרטגיה ועד לרמת ההפקה והייצור.
  2. הכרות עם עולם השיווק והפרסום בגוגל וברשתות החברתיות – הלכה למעשה
  3. בניית ארגז כלים מתקדם – הכרת הכלים העומדים לרשות הארגונים בכלל והמשווקים בפרט
  4. איפיון הקמת אתר / בלוג, קידום אורגני SEO  / הכרות עם פייסבוק כולל מערכת הפרסום / קידום ממומן ב- AdWordsGoogle, מדידה, בקרה וניטור של התנועה באתר – Google Analytics
  5. הכנה והגשה למבחני ההסמכה של גוגל

 
 

תיאור תמציתי של הקורס

קורס הכשרת מנהל תחום דיגיטל יכשיר את הלומד להיות מנהל דיגיטל בארגון. הקורס כולל הכרות עם עולם הדיגיטל בבניית האתרים, עולמות הרשתות החברתיות, עולם הפרסום הממומן, ניטור, בקרה ועוד.
הקורס ישלב בין: הרצאות ותרגולים במעבדת המחשב, הרצאות אורח של מומחים בשוק הישראלי, דיונים ותרגילי כיתה ובית. במסגרת הקורס יתקיימו מפגשי פרקטיקום, במחלקת הדיגיטל של זאפ ובהנחיית אנשי המקצוע.

 

הקורס מיועד למנהלי ואנשי שיווק, מנהלי ואנשי פרסום, מנהלי ואנשי מערכות מידע, בעלי אתרים, בעלי עסקים קטנים ובינונים, יזמים, מתכנתים ומאפייני אתרים, מנהלי תוכן, WebMastersWebDesigns, אנשי קידום אתרים, אפליאטורים, יועצי שיווק באינטרנט ולמעוניינים לרכוש מקצוע יוקרתי בתחום מאתגר וריווחי

הקורס יתקיים במכון ללימודי המשך באלי ויזל 2, ראשל"צ 
 

 
מתכונת הלימודים
160 שעות אקדמיות (21 מפגשים, חד שבועיים, בני 6 שעות כל מפגש ובנוסף פרקטיקום במחלקת הדיגיטל של קבוצת זאפ  ופרויקט מעשי מונחה). 

 

להורדת סילבוס של הקורס לחץ כאן

למידע נוסף

הזן פרטים ונציגנו ישוב אליך בהקדם






מעוניין/ת בקבלת עדכונים דרך המייל